אם חשבתם ששליחת הודעות SMS נועד רק לצורך תזכורות ואישורים, תחשבו שוב.  שפע של חברות עושה שימוש תדיר בהודעות SMS כדי לחסוך בעבודה השחורה של תזכורות ואישורים וזאת דרך מצוינת. אבל חברות רבות ומנוסות משתמשות בהודעות  SMS  ככלי שיווקי מצוין כדי להגדיל את שיעורי המרה, לטפח נאמנות, וכן לבנות קשרי לקוחות לכל חיים.

כיום לכל אחד יש טלפון סלולרי, ולרוב הוא נמצא בקרבתנו  24/7 בכל מקום בעולם. לכן פוטנציאל השיווק באמצעות הודעות SMS הוא ענק.

הטלפון הסלולרי החכם סלל את הדרך לצרכנים לתקשר באמצעות מגוון רחב של תוכנות מסרים- מדוא"ל ועד להודעות מידיות כאפליקציית  WhatsApp ואפליקציות נוספות אחרות.

עם זאת, למרות הגידול בערוצי תקשורת אחרים  ה- SMS עדיין נמצא בשימוש רב ונשאר אחד הערוצים העיקריים של תקשורת. למה? הנה מספר סיבות.

SMS היא הדרך היעילה ביותר להגיע למשתמשים, עם שיעור קריאה של כ- 90 אחוזים ופתיחה בתוך דקות

לשם השוואה השיעור פתיחה הממוצע של אימיילים הוא איפשהו בין 20-30 אחוזים. לעומת שיעור פתיחה של הודעות טקסט (SMS) הוא כמעט 98 אחוז.

כמעט 90 אחוזים ממקבלי המסרונים פותחים את הודעות הטקסט שלהם בתוך שלוש השניות הראשונות.

ה- SMS זמין בכל תכנית שיחות של חברות הסלולר. זה עושה את אחד השינויים המשמעותיים, מכיוון ששימוש בתוכנות המסרים השונות מחייב את שני צדדים להוריד את אותה האפליקציה. מה שמבטיח שאחוז גבוה מהנמענים יקבלו את ההודעה בעת שימוש בדיוור באמצעות ה –SMS לעומת שימוש בתוכנות מסרים אחרות.

שיעור החסומים ב-SMS הוא מהנמוכים מבין ערוצי התקשורת השונים. מה שמאפשר למשתמשים לקבל הודעות והופך אותו לאידיאלי עבור שליחה של מסרים ותזכורות.

שימוש ביישומי הודעות כמו WhatsApp, Facebook Messenger, Viber  SMS דורש חיבור לאינטרנט בעוד ששימוש ב- SMS לא  מחייבת חיבור לאינטרנט. מה שהופר את ה –SMS  לנגיש ומידי יותר מכל השיטות האחרות.

לסיכום שימוש בדיוור  SMS הוא יעיל, חסכוני ובעל תשואה הפוטנציאלית גדולה לאין ערוך בהשוואה להשקעה.

מחירי החבילות של i-sms  מאוד זולות ואטרקטיביות ומאפשרות לכל עסק ובעל מקצוע ועסקים קטנים במיוחד לקדם את העסק שלהם באופן שוט זול ומיידי.