הרבה פעמים אני שומע אנשים מתלוננים על הודעות ה- SMS שהם מקבלים. רוב האנשים מדווחים "כמעט כל הודעות SMS השיווקיים שאני מקבל הם חסרי תועלת" אבל אם נבדוק קצת יותר לעומק, נמצא כי כאשר אתה שולח את המסר הנכון  ללקוח הנכון, הם אומרים "אהבתי את ה-SMS הזה, אבל זה לא היה שיווק, כי היה שימושי!"

פילוח רשימת התפוצה ומיקוד עשוי להבטיח שכל נמען יקבל את המסר הרלוונטי ביותר עבורו.  פעולה זו יכולה לעשות את ההבדל בין שיווק מוצלח של הודעת SMS להודעת דואר זבל.

עובדה אחת על שיווק ב-SMS לא תשתנה לעולם היא איכות רשימת התפוצה שלך. הצלחת קמפיין שיווק שלך מותנית באיכות רשימת הדיוור.

זה לא אמור להיות תגלית אבל כדאי לחזור על זה שוב ושוב שליחת הודעות זבל ספאם לא רק שלא מסייעות לקידום העסק אלה עלולות לגרום להוצאות רבות וכישלון הקמפיין.

בנוסף חשוב לציין שעל פי החוק במדינת ישראל ניתן לשלוח הודעת SMS רק לנמענים שאישרו במפורש לקבל ממך הודעות שיווקיות.

טיפים לרשימת דיוור SMS איכותית

הכר את הלקוח שלך, שלב את מערכת הנהלת החשבונות שלך ומערכת ה- CRM שלך עם פלטפורמת הודעות ה-SMS שלך. הקפד להשתמש בהיסטוריית רכישות, הדמוגרפיה, סוג המוצר שנרכש וכל מידע אחר, אתה צריך לוודא שאתה מעביר את המסר הנכון לאנשים הנכונים.

הוספת טופס רישום לצורך איסוף SMS זאת טקטיקה פופולרית, אבל האם זה יביא סוג של מנויים שיובילו להמרה (ביצוע פעולה שרלוונטית לך)? יתכן שתקבל מספר רב של מספרי טלפון, אבל לא בהכרח זה יעשה לך טוב.

במקום זאת, השתמש בטופס פשוט שבו אתה שואל כמה שאלות מוקדמות. כך הלקוחות יוכלו להחליט אם ה-SMS שלך מתאים להם. כך תקבל לקוחות מתאימים ונתונים נוספים הדרושים עבור פילוח טוב.

פילוח רשימת התפוצה ומיקוד עשוי להבטיח שכל נמען יקבל את המסר הרלוונטי ביותר עבורו. פעולה זו יכולה לעשות את ההבדל בין שיווק הודעת SMS מוצלחת להודעת דואר זבל. מחקרים מוכיחים ששימוש באמצעות דיוור מפולח העלו באופן דרמטי את שיעורי ההמרה.

עקוב אחר מסעות פרסום שלך ורשום את מספר הקליקים או פעילות שהתקבלו בכל קמפיין, פעולה זו תוכל לסייע לך לשפר את מסעות הפרסום לאורך זמן.

לא משנה כמה המסר הפרסומים שלך טובים, שיווק SMS עדיין זה משחק במספרים. גודלה של רשימת התפוצה ואיכותה קובע את מידת ההצלחה של מסעות הפרסום שלך. חשוב להרחיב את רשימת שיווק של ה- SMS שלך בערוצים אחרים כמו דואר אלקטרוני, עלונים מערכות CRM, דפי נחיתה או באמצעים אחרים. תוך שמירה על איכות הרשימה.  ההשקעה באיכות והגדלת מאגר הנתונים שלך היא חיונית ומשתלמת ביותר.

מערכת הדיוור i-sms   כוללת API ומאפשרת לנו לשלב את מערכת הדיוור עם מערכות הארגוניות. צוות המתכנתים והיועצים שלנו עומד לשירותכם ויסייע לכם למצוא את הפתרון המתאים ביותר לעסק.