פוטנציאל השיווק באמצעות הודעות SMS הוא ענק כפי שכבר נכתב, אבל לפני שמתחילים לשלוח הודעות SMS לרשימת תפוצה, חשוב להבין את כללי המשחק.

הגדרה מחדש של שפת SMS כדי לקדם את העסק שלך

אל תהיה ספאמר

יש לזכור כי היכולת לשלוח הודעת SMS ללקוח פוטנציאלי הוא פריווילגיה ולא זכות. אם אתה מפריע להם לעתים קרובות מדי, או לשלוח הודעות חסרי טעם, אז אתה צפוי לאבד הפריווילגיה הזאת. אף אחד לא אוהב דואר זבל ועל כן אין לשלוח אותו.
דבר נוסף החוק במדינת ישראל קובע כי ניתן לשלוח מסרים שיווקיים אך ורק לנמענים שבחרו במפורש לקבל הודעות אלה. שליחת הודעות SMS שיווקיים לנמענים שלא ביקשו במפורש לקבל הודעות SMS היא אסורה.

קצר ומתוק

זה עשוי להיות הטיפ הכי חשוב אם ברצונך שקמפיין שיווק ה- SMS שלך יצליח. המסר צריך להיות ישר לעניין, עם הוראות פשוטות על מה לעשות, למשל:  50% הנחה על הזמנת פיצה היום עד חצות לחץ להזמנה (כתובת האתר).יכולה להיות הודעה מצוינת
הודעות SMS אמורות להיות קצרות. הודעות טקסט ארוכות יכולות להסיח את הדעת ולאבד את האפקט השיווקי, היה ממוקד ותכליתי!

בנוסף יש לזכור כי ספקי הסלולר מגבילים את מספר התווים הודעת טקסט בודדת. הודעות שחורגות מכמות התווים המקסימלית, הודעת הטקסט מחולקת למספר הודעות קצרות יותר.

תזמון זה הכל

למשל מייל שיווקי בשבתות עלול לעתים קרובות יצור תוצאות הרות אסון, אבל לעתים היום הכי טוב לשיווק הוא בשבת.

האם אי פעם קיבלתם הודעת SMS מהפיצרייה המקומית שמציעים הנחות בדיוק שהתכוונת להזמין אוכל? טבעו של קמפיין SMS הוא כזה שמקבלי ההודעה פותחים את המסר מיד עם קבלת ההודעה. כתוצאה מכך, המטרה העיקרית עבור משווק זה היא להגיע אל הצרכנים שלהם כשהם עושים את החלטת רכישה.
אז בעוד שרשרת פיצה עשויה לשלוח את הצעת בשעת הפסקת הצהריים, בשעות צפייה במשחקי ספורט. מכוני יופי ותספורות עשויים לתזמן הודעות שלהם לפי התדירות שהלקוח יזדקק לשירות שלהם. כפי שאומרים, תזמון הוא הכל.

קריא לפעולה

ההצלחה של כל קמפיין שיווקי תלוי, במידה רבה, על הקריאה לפעולה.לרוב בהודעות SMS, אין שום כפתורים מפוארים או צבעים שנכללים בהודעות. הדרך הטובה שצרכן שמעוניין לקנות יוכל לבצע את הקנייה היא בכך שתאפשרו להם לדעת איך.
אחת הדרכים הפופולריות ביותר וקלות לעשות זאת היא על ידי הכללת מספר טלפון או כתובת אתר האינטרנט, דף נחיתה בסוף ההודעה שלך למשל: 50% הנחה על הזמנת פיצה היום עד חצות להזמנה חייגו (מספר טלפון).

 

מערכת דיוור i-sms  כוללת מנגנון הסרה "ראש שקט" מנגנון זה מאפשר הסרה של נמענים שלא מעוניינים בקבלת הודעות נוספות ומונע שליחה ללא צורך בהתערבות ידנית.